duminică, 3 ianuarie 2010

Pana in 2010...

Pana in 2010...
-am invatat sa traiesc fiecare clipa ca si cum ar fi ultima :)
-am facut ce am stiut ca este mai bine pentru mine si pentru prietenii mei
-am ajutat sute de oameni :) lucru care ma face o persoana implinita pe plan social
-am invatat sa pretuiesc o persoana si sa ii descopar adevarata ei valoare ;x
-am invatat sa iubesc. si inca invat de la el ;x
-am reusit sa ma apropii de sora mea
-am ajuns sa o consider una din cele mai bune prietene pentru ca o iubesc ;x
-am cunoscut o multime de oameni cu interese diferite care m-au fascinat
-cand l-am cunoscut pe el, am reusit sa ies si sa uit de cuvantul "depresie"
-am invatat sa zambesc, de la cineva care face asta pentru mine :)
-am invatat sa lupt pentru idealuri...pentru visele mele...pentru ceea ce vreau cu adevarat.
-am invatat sa imi controlez naivitatea, chiar daca de multe ori am fost nevoita sa recunosc ca multi au profitat de asta
-am invatat sa fiu dura si puternica in fata obstacolelor vietii
-am reusit sa castig increderea parintilor si prietenilor mei adevarati :-w
-am gasit cel mai dulce baiat ... si singurul caruia ii spun "te iubesc" pentru ca pur si simplu ...il iubesc .
-am reusit sa ma imprietenesc cu unii profesori si sa colaborez cu dansii ca si cum am fi colegi :)


Scriind lucrurile astea...am realizat ca sunt o persoana norocoasa si ca pot lupta in continuare pentru lucrurile pe care inca nu am reusit sa le realizez :) .

Un comentariu: