miercuri, 6 ianuarie 2010

Ieri si astazi....

BoOn... ;x Pe cat de naspa a fost ziua de ieri ... astazi tot a fost ceva distractie . Sa va povestesc ...desi nu cred k intereseaza pe cineva... :))

Ieri, parca eram in 5 ianuarie :D ...
M-am trezit de dimineata cu o jumatate de ora mai tarziu ! SHOK! Am vazut k e ora 6 :O ...baga repedeee DoDy!! Cauta haine...machiaza-te...indreapta parul :-j Aiurea! Am lasat vraiste in camera! :-j Asaaa...cobor in graba scarile si rup usa de la intrarea in bloc :))
Sun la taxi ...
Trrrr!
L: Buna dimineatsa ! Platon Taxi..
Alexa: Buna dimineatsaaa... Un taxi la Posta cat mai rapiiiid! :-s
[era friiigg... vorba aia "gerul bobotezii" ]
L: in 4 minute ... ;;)
Alexa: [waaii... am dath norocul peste mine :x:x - zic eu in gand- ] multumesc!

...trec 4 minute...trec 10 minute ... dar DoDy isi pastreaza calmul...Paw fierbe de nervi :))
Alexa: il sun pe Alex X(X( ... orikm am intarziat.X(
Trrrr!
Alex: LEX Taxi! Buna ziua!
Alexa: Ahh... zici k esti robot! :)) rapid Alex .. vreau la scoalaaaa!!!
Alex: gata gata! nu vin eu da` trimit pe cineva! :*
Alexa: mai repede... :-w
vine tiiitiiiiu` ...:X:X iupiiii :X
.. Ajung la scoala cu o intarziere de 20 de minute pt k era drumul troienit [k al lui Mos Craciun]. Intru in clasa,... OOaaaa...engleza

Alexa: Buna dimineatsa !! Feww! Ma scuzati k am intarziat... [bla bla]
Teach`: what? in english pls... ;;)
Alexa: pfff! asta imi mai trebuia ... inspiratie ! :)) ok! I`m sorry for late.. in fact the taxi was late! :-s
Teach: so what? you can buy a car!!
Alexa: Oh yes! with my next allowance! :)) come on! :-s Can I go to my desk ? :-s
Teach: ok ok!
Alexa: yes yes yes!!!
Teach : abea ai intrat :-w
Alexa: aaahhh X( tine-ti gura ! [ spune gandul meu ] :))

Toate bune si frumoase... Am iesit afara cu niste prieteni ...ciocolata calda...multa frisca...
George: mai gasesc deschis la vreun magazin :>:>?
Alexa: da! . :)
George: imi trebuie paine daca vreau sa mai mananc maine:))
In fata magazinului o zapada bine turtita in combinatie cu gheata ;x numa` buna pentru drifturi cu masinaaa ;x
yahoooo.... yupiiii...
Alexa: bwaaa... ziduuu` :O:O aaaaaa!!!
George: yuuuu.... sa se dea la o parte daca nu vrea sa il lovesc! :))
Alexa: :))=))=))=))
Ziua s-a terminat cu o veste destul de proasta din partea bunului meu prieten, Zapata! :-s



Astazi ...park 6 ianuarie :))
Bineinteles k m-am trezit din nou tarziu pentru ca am stat la taclale cu FunnK` si Zapata pana la 2 :D waa... si imi era somn... si numa` bine k nu am facut prima ora ! >> SOMN! ;x
Mi-am propus impreuna cu colegii mei sa intram la dezintoxicare! :)) asa ca am avut la scoala artileria mea de iaurt, fructe si bineinteles lingurita mea norocoasa cu frunza de artar a Canadei :x .
Scumpa mea mamica a cumparat de la Plus cele mai lungi banane. :)) La scoala, avand chef de ras in ora de economie ;;) scot banana din rucsac si ma apuc sa o masor cu rigla :)) .. Waaayyy 25 cm !! :O:O SHOK din nou! :)) Bineinteles ...colegii mei radeau in hohote!! Profu` tipa in disperare... cateva glume de`ale mele si colegii mei sunt daramati de ras! :))
se face liniste... dar eu tot cu banana in mana mirata...:O:O
si spun....
Alexa: Silviu ...cand o ajunge oare si Gicutsa al tau la dimensiunea asta? :-w :|
Toata clasa izbucneste in ras periculos!! :))=)) ..

Ora de sport...
Andreea: thuu` /...iti suna telefonull ;;)
Alexa: cine`i ? ;;)
Andreea : uuuhhh ... e Alin ;x
Alexa: ai ai ai ;x;x;x Morena Morenaaa ;x;x [si fug la telefon
pac pac ***** [nu trb sa stiti voi ce vb la telefon :)) ;x;x ]
apoi...
Alexa: DeDeeee!!!
Andreea: Daaaa!!
Alexa: hai la magazin sa imi iau pastile Orbit ;x
Andreea: vin vin!
...vin de la magazin ...
Ana: Tu Ada... i`a tine umpik tigara asta k sa imi scot servetelele nazale ;x
Alexa: ok!
...vine profu` de sport...
Prf: Alexaaaaaaa... X(X( ...
[imi ia tigara din mana si spune...]
Prf: dc fumezi .? X(X(
Alexa: Nu fumez!!! :-s
Prf: Nu ma mintiiiii! ... scoate limba!
[ vroia sa imi stinga tigara pe limba :)) ]
Prf: dupa recuperare, nu joci handbal.. nici macar tehnica! intri la sala2 la forta !! :|
Alexa: da` nu fumeeezzz:(( haaaiii` ... nu ma bagatsi la fortaaaa!! :((
Prf: sa nu te aud! :|
X(X(X(X [nervi]

...Pauzaaaa;x;x
In pauza ...spionaaaajjj cu Denyy ;x;x
Tipul care o place pe sora mea a venit la scoala la Pawliii....
Pawli merge la el... si intra in masina ;x;x
Deny si Dody spioneaza..;x
Deny : waaa....ce faaainnn 8->
Dody: daaaa...
Deny: uitandu`se la ei ... waaa...ce face ala... asa`i k aia e limba lui :))=)) ?
DoDy : ceeee??? :O:O
*** :-" :-"

...vine Paw...
DoDy si Deny: uuuiiii... ce cooOllll ;x;x
Pawlii... daaa ! ;x :)) terminatsi ! taiatsi`o in clasele voastre...

bla bla bla ... ziua a trecut ... am dormit ... am scris si invatat ...
Cius :*
ne vedem maine :*:)


Un comentariu: